Strategia turistică a Iaşului va fi elaborată de Universitatea „Al. I. Cuza”

Publicat de Curierul de Iasi la data de 15/09/2017

Universitatea „Al. I. Cuza” din Iaşi şi-a adjudecat licitaţia pentru elaborarea strategiei de turism a Municipiului Iaşi şi a Zonei Metropolitane Iaşi, procedura de achiziţie fiind finalizată pe 8 septembrie. În valoare de 41.560 de lei, contractul prevede colectarea şi prelucrarea datelor statistice, întocmirea studiilor şi documentelor necesare elaborării strategiei de turism a Municipiului Iaşi şi Zonei Metropolitane Iaşi, plan de acţiune şi portofoliu de proiecte pentru perioada 2018 – 2030, precum şi elaborarea unui sistem de implementare, monitorizare şi evaluare a strategiei. Perioada de prestare a activităţilor cuprinse în contract este de 90 de zile de la data intrării sale în vigoare.

Conform datelor furnizate de Direcţia Judeţeană de Statistică Iaşi, în luna iulie 2017, comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent, sosirile în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au înregistrat o creştere cu 1,6%, iar înnoptările o scădere cu 5,5%.

În perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2016, sosirile au înregistrat o creştere cu 10,1%, iar înnoptările cu 4,9%, durata medie a şederii fiind însă în scădere, de la 1,85 zile la 1,76 zile.

Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare în luna iulie 2017 a fost de 39,1% pe total structuri de cazare turistică, mai mic cu 1,2% faţă de cel din luna iulie 2016 (40,3%).

Comments

comments

Categoria: turism





Nu sunt comentarii

Comentati acest articol!




*