Şantierul Iorga – Doi Băieţi, lucrări în patru puncte cheie

Publicat de Curierul de Iasi la data de 15/08/2014

Proiectul „Modernizarea reţelei de linii de tramvai în polul de creştere” parcurge noi etape de şantier. În următoarele două săptămâni sunt estimate încheierea unor lucrări şi începerea altora noi, semn că implementarea acestui proiect se desfăşoară într-un ritm susţinut.

iorga - doi baieti (16)Ample lucrări pe Calea Chişinăului
Pe şantierul proiectului european de modernizare a liniilor de tramvai pe traseul Nicolae Iorga – Doi Băieţi se află în curs de finalizare mai multe lucrări din zona bulevardul Primăverii – Calea Chişinăului – bulevardul Metalurgiei. Astfel, în aproximativ două săptămâni, căile de rulare a tramvaielor vor fi finalizate pe bulevardul Primăverii. Tot în două săptămâni se estimează a fi terminate lucrările de asfaltare pe b-dul Metalurgiei. Pe tronsonul Calea Chişinăului – Dalkia se lucrează intens la montarea schimbătorilor de cale, iar peste două săptămâni va fi demarat un nou front de lucru, constând în montarea liniilor de tramvai pe Calea Chişinăului.

Zece kilometri de şină, modernizaţi
Proiectul „Modernizarea reţelei de linii de tramvai în polul de creştere” va fi finalizat în iulie 2015. Proiectul presupune modernizarea şi înlocuirea căii de rulare a tramvaielor pe b-dul Nicolae Iorga (între staţia de tramvai Bazar şi b-dul Socola) – B-dul Primăverii (între b-dul Socola şi intersecţia cu Calea Chişinăului şi str. Ţesătura) – Calea Chişinăului (între intersecţia dintre Calea Chişinăului cu str. Ţesătura şi b-dul Metalurgiei) – B-dul Metalurgiei (între intersecţia cu Calea Chişinăului şi strada V. Lupu) – Strada Vasile Lupu (de la intersecţia cu strada Ciurchi până la b-dul Chimiei). Dintre beneficiile reale pe care le va aduce această modernizare, se remarcă reducerea timpului de călătorie datorită creşterii vitezei de circulaţie de la 25 km/h la 35 km/h pe noua infrastructură, îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă pentru călători prin construirea de 10 peroane noi, montarea a 10 copertine pentru staţiile de tramvai, montarea de bandă de cauciuc pentru ghidarea persoanelor cu dizabilităţi, îmbunătăţirea parametrilor de mediu prin reducerea noxelor, zgomotului şi vibraţiilor.

Comments

comments



Trackbacks / Pings




*