Primăria Municipiului Iași are o nouă organigramă

Publicat de Curierul de Iasi la data de 12/04/2017

Consiliul Local a aprobat în ședința extraordinară de marți, 11 aprilie, noua organigramă a Primăriei Municipiului Iași. Ședința a fost convocată de urgență, întrucât până vineri, 14 aprilie, municipalitatea trebuie să aibă o structură nouă destinată gestionării fondurilor europene: Autoritatea Urbană. Aceasta va fi formată din cinci funcționari, va analiza și va prioritiza proiectele incluse în Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană și va ține legătura cu reprezentanții Autorității de Management pentru Programul Operational Regional 2014 – 2020.

„Asistăm la un proces de accelerare a finanțărilor europene. Joia trecută ne-a fost transmis un acord pe care l-am încheiat cu Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional care presupune câteva obligații reciproce. Prin acest nou acord de finanțare, Municipiul Iași este catalogat drept centru de dezvoltare urbană. De aceea, până pe 14 aprilie trebuie să avem o Autoritate Urbană. Ea va avea un rol determinant în etapele de programare în atragerea fondurilor europene pe acest program. Va fi organismul care va intermedia legătura dintre Primărie și Comisia Europeană”, a declarat Mihai Chirica.

Cele mai importante noutăți

Printre noutățile organigramei se numără înființarea funcției de Administrator Public, a Compartimentului de Statistică și Prognoză și a Compartimentului Centenar. La Direcția Juridică va apărea Serviciul Legislație, Metodologie, Biroul Guvernanță Corporativă, iar Serviciul Achiziții Publice va fi împărțit în Compartimentul Monitorizare Contracte și Compartimentul Contractrare Servicii Sociale.

Noua Direcție de Relații Publice și Transparență Decizională va avea, pe lângă Serviciul Centrul de Informații pentru Cetățeni, încă două birouri: Biroul Diaspora și Biroul Evenimente Publice. Direcția Arhitectură și Urbanism va cuprinde și Biroul Autorizare Rețele, Compartimentul Urbanism IT, Biroul Dezvoltare Urbană și Monumente, Compartimentul Design și Arhitectură Urbană, precum și Compartimentul Tehnic de Implementare a Legilor Proprietății.

Direcția Generală Tehnică și Dezvoltare va cumula Direcția Tehnică și Servicii Comunitare, Direcția Implementare Strategie Integrată de Dezvoltare Urbană și Direcția Proiecte Europene. În cadrul acestei structuri va exista și un Serviciu de Voluntariat pentru Situații de Urgență.

Direcția de Administrare a Patrimoniului Public și Privat a fost transformată în trei structuri: Direcția Evidență Patrimoniu Public și Privat, Direcția Fond Locativ și Direcția Exploatare Patrimoniu, pentru a crea mai multă eficiență în administrarea patrimoniului orașului, în colectarea de fonduri din chirii și parcări etc.

Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Locale și compartimentele aflate în subordinea Secretarului Municipiului Iași nu au suferit modificări.

Primăria Municipiului Iași are un total de 784 de posturi, din care ocupate sunt 538 de posturi.

Comments

comments

Categoria: Consiliul Local





Nu sunt comentarii

Comentati acest articol!




*