Informare Dalkia: ghid pentru locatarii care încă n-au căldură

Publicat de Curierul de Iasi la data de 12/12/2013

Din cauza datoriilor foarte mari şi a refuzului asociaţiei de a semna protocoale de eşalonare, în acest moment, în municipiu sunt 900 de apartamente fără încălzire reprezentând 145 scări de bloc. Pentru ieşenii racordaţi la sistemul centralizat de termoficare, dar care nu au căldură în prezent, Dalkia Termo Iaşi a stabilit o procedură de rezolvare a situaţiei.

Modalităţi de contact

dalkia

În primul rând, ieşenii trebuie să semnaleze problema la numărul de telefon 0.800.800.123, Centrul de Apel non-stop cu apel gratuit, ori pe adresa de email iasi@dalkia.ro sau la Biroul de Relaţii Clienţi de la sediul de pe Calea Chişinăului nr. 25. Odată prezentate datele de contact cu adresa completă, un reprezentant al echipei comerciale a Dalkia va contacta persoana în cauză pentru a-i comunica de ce nu are căldură sau ce demersuri se vor face în cazurile unde blocul figurează cu încălzirea deschisă, dar căldura a fost oprită abuziv de unul din locatari prin închiderea neautorizată a vanelor din subsolul blocurilor.

Paşi de urmat
În paralel, în cazurile unde nu se furnizează căldură din cauza datoriilor şi a lipsei protocolului de eşalonare a debitelor, echipa comercială va lipi afişe la intrarea în bloc şi va transmite informări la cutiile poştale ale locatarilor prin care le va comunica motivul pentru care nu beneficiază încă de încălzire şi ce trebuie să facă preşedintele asociaţiei în acest sens, în calitate de reprezentant legal al asociaţiei. După semnarea protocolului de eşalonare, căldura se porneşte în maxim 4-5 ore.

În cazurile în care încălzirea a fost oprită abuziv de unul dintre locatari, echipa de permanenţă a Dalkia va merge să redeschidă vanele, iar locatarii vor fi informaţi că vanele au fost manevrate abuziv de persoane neautorizate şi li se va solicita luarea de măsuri pentru respectarea legii şi neîngrădirea dreptului de a beneficia de serviciul de termoficare.

Verificare periodică
Pentru a fi informaţi asupra datoriilor asociaţiei şi a împiedica abuzurile administratorului sau preşedintelui, Dalkia recomandă desemnarea unui vecin care să meargă periodic la fiecare furnizor de utilităţi, pentru a verifica dacă banii plătiţi pentru întreţinere de locatari au fost plătiţi mai departe de asociaţie. Fişa client de la nivelul Dalkia poate fi obţinută prin solicitarea acesteia pe email la iasi@dalkia.ro.

O altă situaţie ce trebuie semnalată la Dalkia este refuzul vecinilor de a porni căldură fiindcă au rămas puţine apartamente conectate la sistemul centralizat. Acest lucru este un abuz. Semnalarea acestei probleme va fi urmată de controale ale municiplităţii şi ale Poliţiei Locale pentru remedierea situaţiei.

Comments

comments



Nu sunt comentarii

Comentati acest articol!




*