Două staţii RATP transformate în staţii muzicale

Publicat de Curierul de Iasi la data de 06/04/2015

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea unui nou proiect outdoor multimedia prin care două staţii RATP din Iaşi au fost  transformate în staţii interactive.

TT2

Staţii interactive
Implementarea reprezintă un proiect special de comunicare urbană realizat printr-o colaborare între WINK, agenţia Namogo şi managementul pub-ului britanic The Trumpets.  Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele două staţii au fost transformate în spaţii care să împrietenească pub-ul cu oamenii şi cu oraşul: dincolo de decorarea specifică localului, proiectul prevede şi un jukebox încorporat în city light-ul staţiilor, de unde călătorii pot selecta şi asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost înlocuită cu scaune de bar. “Ne dorim ca acest proiect să inspire şi alte companii în procesul de a alege metode cât mai utile, interactive sau inteligente de comunicare pe segmentul Out of Home, unde accentul să fie pus mai degrabă pe beneficiile aduse comunităţii decât pe impact vizual şi atât”, spune Raluca Gavrilescu, Brand Stylist la Namogo.

TT8

Muzică britanică pe alese
Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic în peisajul ieşean ca o parte amuzantă şi distractivă a diversităţii sale. Abordarea vizează mai mult îmbinarea utilului cu plăcutul şi oferă practic ieşenilor o experienţă frumoasă – aceea de a selecta şi de a asculta piesele britanice preferate, în timp ce aşteaptă autobuzul în staţie. Astfel, participanţii la trafic vor putea interacţiona cu staţia, cu ceilalţi şi vor afla şi ce muzică se ascultă în pub-ul The Trumpets. „Lumea e pregatită şi vrea să interacţioneze cu brandurile şi altfel decât prin simple anunţuri; ori, nu-i aşa, experienţele sunt cele care implică publicul şi generează rezultate”, precizează Ioana Cordun, Communication & Media Specialist la WINK. Prezent pe piaţa de publicitate Out of Home din anul 2006 şi activ în sectoarele transport, retail şi spaţii publice, WINK este o companie de media publicitară specializată în gestionarea de reţele de digital signage, administrare şi vânzare de spaţii publicitare multimedia. Namogo este agenţia ieşeană de branding  formată din seniori în strategie, digital, design, naming şi comunicare. Portofoliul Namogo cuprinde peste 50 de proiecte locale, naţionale şi internaţionale, la care se adaugă, din 2014, experienţa a peste 100 de proiecte de naming în România.

Comments

comments

Categoria: diverse

Cuvinte cheie: , , , ,



Trackbacks / Pings




*