Consultări publice pentru noua platformă IT a Primăriei

Publicat de Curierul de Iasi la data de 13/01/2014

În luna decembrie 2013 au avut loc mai multe consultări publice referitoare la conţinutul şi structura viitoarei platforme IT a Primăriei. „Curierul de Iaşi” revine cu un chestionar de feedback pentru cei interesaţi să participe cu idei şi propuneri la configurarea viitoarei platforme. Cei interesaţi pot completa chestionarul alăturat şi pot expedia răspunsurile pe adresa de email info@primaria-iasi.ro.

_DSC0335

Primele concluzii
În urma discuţiilor purtate cu partenerii şi beneficiarii potenţiali (studenţi, profesori, specialişti IT, reprezentanţi ai serviciilor publice locale), aceştia s-au arătat interesaţi de interacţiunea on-line cu funcţionarii din administraţia locală pentru a rezolva problemele fără a se mai deplasa la sediul instituţiilor, de introducerea unui calendar de evenimente ce au loc în timp real în oraş, a unei baze de date cu diverse tipuri de formulare şi cereri în format electronic, de emiterea on-line a adeverinţelor, autorizaţiilor, documentelor de stare civilă, de plata impozitelor on-line şi vizualizarea sumelor de plată.

S-a concluzionat că este necesară crearea unei astfel de platforme care să ofere toate informaţiile utile aferente diferitelor servicii publice care în prezent sunt dispersate pe mai multe surse de informare online. Informaţiile cele mai solicitate au vizat transportul public, traficul în oraş, serviciile din sistemul sanitar – spitale de urgenţă disponibile, farmacii de gardă, servicii ale Direcţiei de Sănătate, audienţe, evenimente culturale, dar şi documente de stare civilă, urbanism, înmatriculări auto. Platforma va fi realizată în cadrul proiectului „E-coop: Digital cooperatives”, finanţat prin programul INTERREG IVC.

Iată întrebările din chestionar, la care puteţi răspunde pe adresa de email info@primaria-iasi.ro.

  1. Care sunt informaţiile pe care doriţi să le regăsiţi pe site-ul unei instituţii publice?
  2. Cum aţi vrea să fie organizat pe site dialogul cu publicul (chat, forum, căsuţe comentarii, sondaje, sistem de vot etc.)?
  3. Ce tipuri de documente/resurse (imagini, text, grafice) consideraţi că ar fi utile?
  4. V-ar interesa să vă creaţi un cont de utilizator pe site-ul unei instituţii publice? În ce condiţii?
  5. Alte sugestii

Comments

comments

Categoria: diverse

Cuvinte cheie: , , , ,



Nu sunt comentarii

Comentati acest articol!




*