Centru de consultanţă pentru asociaţiile de proprietari

Publicat de Curierul de Iasi la data de 07/11/2013

Primăria Iaşi va crea un centru special destinat consultanţei asociaţiilor de proprietari. Acesta ar urma să fie înfiinţat în spaţiul unui punct termic din cartierul Cantemir. Amenajarea spaţiului va fi făcută de municipalitate. Aici, specialiştii Primăriei vor oferi consultanţă juridică, financiară şi suport tehnic pentru administrarea asociaţiilor de proprietari.

blocuriÎn cadrul centrului, locatarii şi administratorii se vor putea informa în legătură cu legislaţia în domeniu şi procedurile corecte de repartizare a cheltuielilor în cadrul condominiului. Acţiunile ce urmează să fie implementate au reieşit în urma discuţiilor din cadrul Comitetului Operaţional care reuneşte reprezentanţii Primăriei, ai Dalkia Termo Iaşi, ai ANRSC, ai administratorilor de asociaţii şi ai firmelor de repartitoare. „Există numeroase probleme şi încercăm să responsabilizăm administratorii pentru a se implica mai mult în viaţa condominiului, să nu se limiteze doar la defalcarea cheltuielilor. Am propus demararea de verificări ale instalaţiilor interioare ale blocurilor, înştiinţarea proprietarilor cu centrale de apartament că trebuie periodic să le facă revizia tehnică. În plus se constată la nivelul asociaţiilor de proprietari lipsa planurilor de măsuri în cazul situaţiilor de urgenţă. Nu există planuri de evacuare şi nici dotările necesare pentru stingerea incendiilor”, a precizat viceprimarul Mihai Chirica.

Comments

comments



Nu sunt comentarii

Comentati acest articol!




*