Ce facilităţi oferă noua platformă Termo-Service

Publicat de Curierul de Iasi la data de 14/12/2015

SC Termo-Service SA şi-a lansat zilele trecute o nouă platformă online. Compania activează de 14 ani pe piața administrării imobilelor fiind cel mai mare administrator din ţară, prin prisma portofoliului de 23.000 de apartamente.

Sediu

Demersul
Ciprian Chiriţa, directorul societăţii, a explicat originea demersului. “Pentru a putea construi o relație de afaceri pe termen lung am căutat să cunoaștem aşteptările clienților noştri referitoare la serviciile prestate şi am descoperit că majoritatea clienților au nevoie de comunicare, încredere și siguranță. Tocmai de aceea, Termo-Service SA are ca principal motor perfecționarea continuă a activității astfel încât oferta noastră să devină alegerea naturală a partenerilor noştri” a declarat Chiriţa.

“Această aplicaţie IT se adresează clientului Termo-Service care are un program de lucru încărcat, este activ şi utilizează în mod curent internetul, doreşte să fie permanent informat cu situaţia la zi la întreţinere şi vrea să câştige timp, plătind facturile online. În Iaşi lucrează peste 7000 de specialişti în domeniul IT, mulţi dintre ei locuiesc în apartamente din blocuri administrate de Termo-Service şi sunt convins că vor aprecia pozitiv acest demers”, a declarat viceprimarul Daniel Mătăsaru.

La un click distanţă
Reprezentanţii companiei au constatat că timpul este foarte important pentru fiecare dintre clienţii Termo-Service şi din acest motiv au identificat soluţii pentru a reduce durata alocată administrării locuinţei. “Tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri am decis să dezvoltăm platforma online www.tsiasi.ro ce oferă posibilitatea de a gestiona rapid şi eficient imobilul în care locuiesc, direct de acasă şi doar la un click distanţă. Trăim în era tehnologiei și asta ne-a inspirat să le oferim partenerilor noștri instrumente adaptate de lucru, iar platforma www.tsiasi.ro reușește să întrunească toate aceste calități”, a completat Chiriţa.

Facilităţi pagină web:
• interfaţă nouă, prietenoasă şi intuitivă;
• formular contact rapid;
• localizare puncte relaţii clienţi şi încasare;
• formular ofertă personalizată;
• galerie foto lucrări.

Facilităţi cont client:
Fiecare client administrat de societatea noastră beneficiază de posibilitatea creării unui cont personal, securizat în cadrul platformei online a societății.
• plata online direct pe site;
• autocitire apometre/ alertă perioadă transmitere;
• istoric plăţi/consumuri;
• fişă explicativă cheltuieli întreţinere;
• gestionare mai multe apartamente;
• modul dedicat preşedinte asociaţie.

Pași de urmat pentru a crea cont online:
• pentru a accesa datele locuinţei este necesar să configuraţi un cont nou, chiar dacă aţi deţinut unul pe vechea platformă;
• accesaţi www.tsiasi.ro;
• click pe butonul Creează cont;
• introduceţi datele solicitate şi ataşaţi un document care poate face dovada că sunteţi proprietarul apartamentului;
• validarea contului nou creat se va realiza de către Administrator, în maxim 24 de ore de la transmiterea cererii, numai după verificarea documentelor ataşate.

Comments

comments



Nu sunt comentarii

Comentati acest articol!




*